#26539 Sarah, 23, Prievidza
- Strýko Bob
- Dátum registrácie: Po Mar 10, 2025 9:29 am
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 57 times
#26539 Sarah, 23, Prievidza
Je to asi dva mesiace dozadu, čo som navštívil tuto amatérku
na starom fóre som síce napísal recenziu, ale samozrejme nebola zverejnená, lebo na stretnutí samotnom sa dalo nájsť len veľmi malo pozitívneho
pracuje v penzióne kúsok od Lídla
ulica tichá,diskrétna,parkovať sa dá aj pri spomínanom Lidli a odtiaľ je to pár minút
nechala ma asi 10 minút čakať i keď som jej volal dopredu a mala dosť času sa nachystať
prišla si po mňa dole, po ceste hore schodmi som si prehliadal jej postavu
tam neni čo vytknúť,fotky sú jednoznačne jej a neni sú nijak upravovane !
Pracovisko je jedna izba, po posteli rozhádzane hračky...nie tie pre dospelých, ale pre deti ???
Po podlahe celkom bordel ale vravím si OK prišiel som tu na niečo inšie,pozrel na ňu a stále komplet oblečená
vravím treba ti pomôcť ? Že to je OK,že môžme takto
mala sukňu a vysoké latexové čižmy, na nohách niečo, ako čiernu rybársku sieť
bola pekná takže som bol hneď tvrdý, dala gumu a "niečo" robila...Neviem to popísať
vravím si dosť, hodil som ju na chrbát a začal nemilosrdne klátiť, normálne som skôr romantický ale svojou lenivosťou ma vytočila
bola to riadna plieskanica, s vlhkosťou nemala problém a nepoužíva žiadny gél
vyprcal som sa, utrel ****** a vedel, že nikdy viac
tak lenivú voš budete horko ťažko hľadať !!!
https://amaterky.sk/26539
na starom fóre som síce napísal recenziu, ale samozrejme nebola zverejnená, lebo na stretnutí samotnom sa dalo nájsť len veľmi malo pozitívneho
pracuje v penzióne kúsok od Lídla
ulica tichá,diskrétna,parkovať sa dá aj pri spomínanom Lidli a odtiaľ je to pár minút
nechala ma asi 10 minút čakať i keď som jej volal dopredu a mala dosť času sa nachystať
prišla si po mňa dole, po ceste hore schodmi som si prehliadal jej postavu
tam neni čo vytknúť,fotky sú jednoznačne jej a neni sú nijak upravovane !